Thursday 11 August 2011

supa de pui cu tarhon




De fapt rar gatesc, mananc supe, ciorbe, borsuri, cum vreti sa le spuneti. Cu toate astea supa de pui cu tarhon e mereu pe lista de prioritati. Se face foarte simplu si e foarte bun, dar are si un ingredient secret :d Pentru supa am folosit un piept de pui fara piele si fara os pe care l-am taia cubulete si l-am pus la fiert. Cand face spuma, se indeparteaza spuma si se pune sare. Am adaugat 4 morcovi taiati cubulete, 4 radacini de patrunjel taiati cubulete, 1 radacina de telina taiata cubulete. Am fiert totul, pana ce legumele erau gata. Mie imi plac mai tari un pic, ca-n minestrone. Am adaugat 1 lingura mare de tarhon uscat si maruntit si o legatura de patrunjel maruntita. Peste un minut am adaugat cam 200 g de smantana si ingredientul secret otet cu tarhon, cam 2 linguri si am lasat sa fiarba vreo 2 minute. Supa e gata, se poate manca cu crutoane. :D

No comments:

Post a Comment