Monday 8 August 2011

Chocolate truffle cake


Sau cum il numesc unii, un brownie mai sofisticat si rotund. Eu zic ca este altceva. In primul rand, il recomand celor care au o usoara obsesie pentru ciocolata, deoarece gustul este mult mai intens decat la brownie. Si se face asa ! Se iau 3 oua intregi care se bat cu telul, pana se face spumos. Bolul se pune deoparte. Intr-o oala cu fundul gros se pun 150 g de zahar si 140 ml de apa, se pune pe foc si se invarte in compozitie, pana se dizolva zaharul si da in clocot. Atunci se ia de pe foc si se arunca in oala 200 g de ciocolata amaruie (cu cat mai amara cu atat mai bine. eu am folosit ciocolata 75% de la Kandia - pe testate, calitativ e la fel de buna ca celelalte si are un pret mai mic). Dupa ce am amestecat ciocolata in oala si totul s-a topit foarte bine adaugam 135 g de unt si se amesteca iarasi, pana se topeste tot unul. Apoi se lasa 5 minute sa se raceasca, dupa care se adauga ouale batute. Se mai adauga 25 g de faina si se varsa totul intr-un tava rotunda tapetata cu hartie de copt. Se pune la cuptor incins la foc potrivit si se coace pana nu se misca misca in mijloc. Dupa ce am stins focul am lasat tava inca vreo 20 de minute la cuptor sa se raceasca. Apoi am scos si dupa ce se raceste de tot se pune la frigider. Dupa ce s-a racit se presara cu cacao. E heavenly, chocolaty, nu am cuvinte. - din pacate poza n-a iesit f bine, dar trust me, e un vis.

No comments:

Post a Comment