Sunday 28 August 2011

Salata de fasole



Recent m-am intors din Obor printre altele cu 1 kg de fasole galbena pastai. Initial am vrut sa fac doar o supa de fasole verde, dar in timp ce curatam fasolea mi-am dat seama ca e prea mult pentru o supa si daca tot trebuie fiarta fasolea de ce sa nu fac si o salata. Tin minte ca prima oara am mancat salata din asta la facultate, cand Oana o primea pachet direct de la Bistrita. Tineam minte gustul asa ca nu a fost foarte greu sa o prepar. Am pus o cratita mare de apa cu sare la fiert, iar cand a inceput sa faca bulbuci am aruncat fasolea curatata si bine spalata in ea, timp de vreo 5-7 minute. Am scos cam jumatate din cantitate intr-o strecuratoare si am lasat-o la racit. In timp ce se racea am facut dressing-ul din 2 linguri de maioneza (facuta in casa), 4 linguri de smantana slaba, 1 catel de usturoi ras, putina sare si piper si o lingurita de tarhon uscat. Am aruncat dressing-ul peste pastaile racite si am amestecat totul foarte bine. E dementiala cu paine prajita.

No comments:

Post a Comment