Friday 19 August 2011

Cheesecake cu capsuni




Din categoria cheesecake asta e poate cea mai simplu de facut. Nu trebuie copt la cuptor se face relativ repede si se poate servi cu tot felul de toppinguri de fructe, asa ca nu va panicati daca nu mai gasiti capsuni.
Ingrediente:
200 g biscuiti digestivi
50 g unt
1 lingurita de praf de ghimbir
1 coaja de lamaie rasa
100 g ciocolata alba
500 g cream cheese (Philadelphia sau orice alt fel - am incercat si cu cel de la Mega Image si a iesit la fel de bun)
200 ml smantana dulce
200 g zahar praf

Am pus biscuitii, untul, ghimbirul in robotul de bucatarie si l-am facut praf, adica cat mai fin. Am asezat totul compozitia intr-o tava rotunda si am tasat- bine, pana sa se faca un blat compact si am pus tava la frigider. Apoi am luat branza, zaharul, smanatana dulce si coaja de lamaie si le-am amestecat cu mixerul pana s-a omogenizat totul. Ciocolata alba am topit-o intr-o oala pe aburi. Cand s-a topit am varsat-o peste compozitia de branza si am amestecat totul foarte bine. Am scos tava din frigider si am pus compozitia peste blat. Apoi am reintrodus totul in frigider, unde a stat vreo 8 ore. Cam de atata timp are nevoie sa se sedimenteze crema. E delicioasa. Deasupra am pus capsuni cat cuprinde si ce-a mai ramas in plus am dat prin blender c-un pic de zahar si am turnat peste. Se pot pune si alte fructe sau gem.

No comments:

Post a Comment