Monday 11 July 2011

Cartofi dulci cu orice ?


Prima mea intalnire cu cartofii dulci a fost cu multi ani in urma si mi s-au parut niste chestii insipide, un fel de alternativa la dovleac. Am zis totusi, sa fac o incercare dupa ani de tacere.

Asa ca am luat un cartof dulce (nu foarte mare). L-am curatat si intre timp am pus apa cu sare la fiert. Cartoful l-am taiat pe verticala in bucati groase de 2 degete (ies cam 8 bucati dintr-un cartof). Cand apa a inceput sa fiarba i-am aruncat in oala si i-am tinut circa 8-10 minute, pana s-au patruns destul de tare. I-am scos si i-am clatit cu apa rece. Apoi i-am infasurat in cate 2-3 felii de prosciutto. Am folosit un prosciutto semi-crud, care mai lasa destula grasime incat cartofii sa nu se usuce. Se poate folosi si bacon, cu mai putina grasime. Int
re cartofi si prosciutto am bagat cate o frunza doua de busuioc, dar se poate folosi orice planta aromatica (cimbru, maghiran). Am presarat cu putina sau si piper proaspat macinat. Am pus cartofi pe o tava tapetata cu hartie de copt, am stropit cu putin ulei de masline si am dat la cuptor circa 15 minute, pana ce prosciutto s-a rumenit.

Asta am obtinut !


No comments:

Post a Comment