Thursday 30 August 2012

La umbra unui cocktail

Nu ne place doar sa mancam, ne place sa si bem. Si daca tot suntem la capitolul bauturi si mancare buna, preferam cocktailurile. De curand am avut parte de o seara placuta, in care la invitatia prietenei mele, Andra, ne-am strans cu prietenii la Laboratorul de cocktailuri. A fost un moment placut, deoarece am putut sa vad si eu in fata ochilor mei lucrurile minunate marca Visuell




Un loc special c-un concept special, fara long drink-urile adesea obosite pe care ti le prepara barmanii in orice local obisnuit. Conceptul localului este sa nu aiba meniu, barmanii iti prepara un cocktail pe baza unor lucruri pe care le spui despre tine sau despre gustul pe care vrei sa-l aiba bautura. Conceptul de experiment laborator e si accentuat cu paharele berzelius. Totusi nu trebuie sa ne simtim stanjenit ca nu suntem soareci de laborator. :d





Primul cocktail pe care l-am baut era pe baza de rom si avea zmeura, lamaie si aducea usor a prosecco.





Gabi Urda si-a adus si ea cateva dintre creatii si a baut o alta minunatie cu struguri.

Prin urmare, ne mai vedem noi pe la Laboratorul de cocktailuri. Eu va mai recomand un cocktail foarte proaspat pe baza de gin si castraveti - stiu suna ciudat, dar te hidratezi de la prima inghititura. See you there, folks !

No comments:

Post a Comment