Sunday 12 August 2012

Brioşe sărate

Încă un fel de mâncare de la vestita petrecere de ziua mea. E perfect pentru astfel de evenimente. Sunt porţii suficiente, sunt sărate şi se fac uşor. Eu am făcut aproximativ 40 de brioşe pentru care am folosit 500g făină albă, 6 ouă, 400ml lapte rece şi un plic de praf de copt. Într-un bol bare am amestecat făina, praful de copt, puţină sare şi piper. Separat am amestecat ouăle şi laptele. Apoi le-am amestecat pe toate şi am adăugat caşcaval ras vreo 300 gr, 200gr şuncă, 100gr ardei copt şi o lingură mare de busuioc uscat. Apoi vine treaba serioasă. Am umplut formele de brioşe (am folosit şi hârtie de brioşe pentru că era mai simplu şi mai rapid) şi le-am dat în cuptorul încins cam 20 de minute, până s-au făcut aurii. S-au terminat în 10 minute, mai puţin două care au fost ţinute ascunse. haha.

No comments:

Post a Comment