Friday 3 August 2012

Clatita mea la control

Dupa cum v-am anuntat anterior, am castigat o tigaie pentru clatite Fissler in cadrul concursului CLATITIADA. Am si incercat-o si a iesit aceasta minunatie de tort de clatite cu caramel de banane. Mai intai am facut vreo 20 de clatite din 300 gr de faina, 3 oua intregi, 6 linguri de zahar, un praf de sare, 1 lingura de ulei, o lingura de esenta de vanilie si vreo 500 ml de lapte. Le-am facut unul cate unul si au iesit cam asa: Apoi am pregatit crema caramel cu banane. Am pus in blender 2 banane mari si vreo 100 ml de lapte si am facut un fel de shake. Apoi intr-o tigaie am pus 5 linguri de zahar la caramelizat. Cand s-a topit si s-a aurit zaharul am turnat shake-ul de banane peste si am lasat sa fiarba pana s-a inchegat. La final am intins crema pe fiecare clatita, le-am presarat cu nuci si gata.

No comments:

Post a Comment